top of page

MGNA Group

Public·90 members

[Online] Legia AZ kijken 14 december 2023

5 okt 2023 — De wedstrijd AZ - Legia Warschau is live te bekijken op tv, of in een gratis livestream onderaan dit artikel.

" "Neutraal terrein" AZ liet aan haar supporters in een eerder stadium weten dat er geen kaarten te koop zijn voor dit duel. "Op zich heel logisch dat AZ dit heeft gedaan", vertelt René. De AZ-supporter uit Waarland is vrijwel altijd aanwezig bij de Europese uitwedstrijden. "Ik hoopte eigenlijk dat deze wedstrijd op neutraal terrein zou plaatsvinden zonder supporters van beide clubs. Leek mij het meest eerlijk gezien de schermutselingen van eerder dit seizoen. "Dat gaat niet gebeuren, want dit laatste groepsduel van de Conference League vindt gewoon plaats in het onderkomen van Legia Warschau: Wojska Polskiego. Programma & Events | Agenda | Old Dutch Sports BarIn onderstaand overzicht vind je de aankomende wedstrijden die je in onze Sports Bar kunt komen kijken, onder het genot van een heerlijk drankje en hapje. *Check de openingstijden van de Sports Bar om te kijken of we open zijn. Staat de wedstrijd er niet tussen, check dan onze socials op FB of Instagram. Staat de wedstrijd er nog steeds niet tussen!? Neem dan contact met ons op! CHECK HET BIJ OLD DUTCH! Vind hier alle updates omtrent evenementen, sportuitzendingen, acties en nieuwtjes! Alle evenementen vinden plaats in het sportsbar gedeelte. Restaurant zaal heeft geen last van de evenementen omdat dit niet in dezelfde ruimte plaatsvindt. Vaak is de trouwe AZ-fan erbij als zijn club Europees moet acteren. Zo was Henk ook van de partij vorig seizoen in Londen, toen de Alkmaarders het in de halve finale opnamen tegen West Ham United. "Dit tripje naar Polen wordt ons nu door de neus geboord. Balen, want er staat veel op het spel en AZ had onze steun goed kunnen gebruiken. AZ zonder steun in Polen voor cruciaal duel: "Logische beslissing"De AZ-selectie is vanmiddag geland in Polen, waar de Alkmaarders zich klaar maken voor de cruciale Europese wedstrijd tegen Legia Warschau. In de Poolse heksenketel moet AZ het morgenavond zonder de steun van haar eigen supporters doen. "Een logische beslissing", laat AZ-fan Henk weten. "Je moet bij dit soort wedstrijden geen risico nemen voor je fans, dus heel verstandig van AZ. "AZ-supporters - Foto: Pro Shots/Jasper Ruhe"We wilden graag naar deze wedstrijd in Warschau", vertelt Henk. Samenvatting AZ - Legia Warschau - YouTube YouTube YouTube 6:04 YouTube ESPN NL 5 okt 2023 5 okt 2023 Legia Warszawa - AZ op TV en Live Streams: waar kan ik 20 uur geleden — Op donderdag 14 december 2023 vindt een spannende UEFA Europa Conference League-wedstrijd plaats tussen Legia Warschau en AZ Alkmaar. Legia Warszawa - AZ live kijken waar je wilt Dus ben je toevallig onderweg tijdens de wedstrijd? Geen probleem, dan kijk je de Legia Warszawa – AZ livestream gewoon via je telefoon of tablet met NLZIET. AZ tegen Legia Warschau: kijk hier GRATIS naar een 5 okt 2023 — Maar als je vanavond niet thuis bent of als de tv al bezet is of zo, dan kan je ook een livestream opzetten. Die livestream verschijnt vlak voor ... "AZ landde woensdagmiddag in Polen. De club laat weten dat dit wel een wat andere trip is dan normaal. Zo is morgenvroeg de traditionele stadswandeling gecanceld. Nu blijft de selectie op de ochtend van de wedstrijddag in het hotel. Verder wil de Alkmaarse club niet te veel uitweiden over andere voorzorgsmaatregelen. "Gedrag van supporters dat ik absoluut niet goed keur", is Henk helder over voetbalgeweld. "Toch vind ik niet dat je alleen naar supporters kan wijzen. Daar is AZ soms wel goed in, want ik vind dat de club het soms ook beter moet begeleiden. AZ zonder steun in Polen voor cruciaal duel: "Logische 9 uur geleden — De wedstrijd tegen Legia Warschau kijken we nu in de kroeg." "Incidenten". Ook niet verkeerd natuurlijk, al zit het Henk niet lekker deze ... " Helaas is het niet de eerste keer dat de pleuris uitbreekt bij de Alkmaarse club. Vorig seizoen liep de thuiswedstrijd tegen West Ham United ook volledig uit de hand. "Jarenlang stond AZ bekend als familieclub", vervolgt Henk zijn betoog. "Alleen de laatste tijd is de sfeer wel wat fanatieker geworden, wat ik persoonlijk wel kan waarderen. Helaas gaat het wel gepaard met dit soort incidenten en dat is niet goed voor de club. De tegenstander verkeert in een wat betere vorm, en daarom kijken we naar de laatste 5 wedstrijden die de ploeg van Pascal Jansen speelde. Eerst won het namelijk met 3-0 van FC Volendam, toen een Europees duel tegen Zrinjski met 1-0 werd gewonnen. Nadat er een punt werd gepakt in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht (1-1), verloor het wel met 1-2 van N. E. C. " Keepersdilemma Dan is er nog het keepersdilemma. Wie neemt de plek over van de geblesseerde Mathew Ryan? De wat oudere en meer ervaren Hobie Verhulst of het grote talent Rome-Jayden Owusu Oduro. René: "Laat Verhulst de wedstrijden deze week tegen Legia en PSV spelen. Het zijn cruciale wedstrijden en ik vind het risico te groot om met Owuso-Oduro te starten. Laat hem lekker keepen in het bekerduel met HHC Hardenberg. " Een mening die Henk niet deelt. UEFA pakt AZ-opponent Legia Warschau hard aan na 8 uur geleden — Legia-coach wil niet terugkijken en hoopt op voetbalfeest tegen AZ. De trainer van Legia Warschau, Kosta Runjaić, denkt niet dat de ... Wedtips Legia-AZ - DailyOdds. comLegia Warschau krijgt donderdagavond om 18:45 uur bezoek van AZ Alkmaar voor een wedstrijd in de 6e speelronde van de groepsfase van de Conference League. Momenteel is de thuisploeg met 9 punten uit 5 wedstrijden de nummer 2 in Groep E, terwijl de tegenstander met 6 punten uit eenzelfde aantal wedstrijden 3e staat. Lukt het AZ om Legia te verslaan en de volgende ronde van het toernooi te bereiken? Onze verwachtingen & tips lees je in deze voorbeschouwing! Legia Warschau verkeert de laatste weken niet in een geweldige vorm. De thuisploeg van donderdagavond staat in de competitie met 29 punten uit 17 wedstrijden op een teleurstellende 5e plaats, met een achterstand van maar liefst 9 punten op koploper Slask Wroclaw. Slechts één van de laatste vijf wedstrijden werd gewonnen door de Poolse ploeg en daarom geven wij Legia weinig kans tegen AZ Alkmaar. We zetten in op een dubbele kans en een overwinning van de Nederlandse club. Waarschijnlijk met zo'n dertigduizend fanatieke Poolse fans. René: "Normaal sta je al met 1-0 achter als er zoveel supporters tegen je zijn. Publiek kan vaak wel een twaalfde man zijn. Van de andere kant schoppen fans niet tegen de bal, dat moeten de AZ-spelers zelf doen. " Tekst loopt door onder de tweetOm deze inhoud te kunnen zien, moet je cookies accepteren. In het zonnige en warme Spaanse Malaga volgt Alkmaarse supporter Henk nu de wedstrijd van zijn club morgen. "Toen Warschau niet doorging, zijn we met z'n vijven hier naartoe gevlogen. De wedstrijd tegen Legia Warschau kijken we nu in de kroeg. " "Incidenten" Ook niet verkeerd natuurlijk, al zit het Henk niet lekker deze hele toestand met de Poolse club. "Ik vind het vervelend dat we op deze manier naar voren komen, al vind ik dat AZ er weinig aan kon doen bij de thuiswedstrijd begin oktober. AZ-Legia Warszawa Op TV Kijken. Waar? (2023) waar je fc utrecht - az kunt kijken Welke zenders hebben de rechten van Nederlands voetbal? De Nederlandse Eredivisie is live op tv te zien bij FOX Sports ( ... Trainer Legia Warschau gooit voor duel met AZ geen olie 11 uur geleden — Het moet niet alleen een voetbalfeest worden voor Legia, maar ook voor de rest van het land. Ik denk dat er veel Polen gaan kijken. Ook de ... UEFA Conference League: AZ - Legia Warschau UEFA Conference League: AZ - Legia Warschau. Direct kijken. Op dit moment is UEFA Conference League: AZ - Legia Warschau niet op een streamingdienst te zien ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page